Inte min

2007-11-20 @ 10:58:13
näe, igår va det helt enkelt inte min dag. Kände det redan när jag gick upp ur sängen.
Jättetrött och seg o inte ett dugg sugen på o åka till jobbet, vet ej varför....hela dagen va seg...usch.
Alldeles för mkt personal och för lite att göra.....o klockan gick knappt framåt...usch usch men idag är en ny dag.
och idag har jag haft sovmorogn :D Så är mkt piggare idag...vet ej vad som hänt med mig, har annars haft ganska lätt för att gå upp men sista veckan har det nästan vart omöjligt o ta mig ur den varma och sköna sängen.
Yepp, hann nog med det mesta i helgen faktiskt...vi har köpt en ny matta...vi va på ikea och inhandlade lite samt tittade på tänkbara julklappar som vi kan önska oss av tomten ;)
Storstäda lägenheten...kasta en massa...ner med bråte i källaren...torka golven m.m...
Hade det mysigt och åt tacos i lördags :) Sen på kvällen traska vi iväg till Johnny och Annelie på lite partaj. Va mkt trevligt....det va så himla skoj o se Milla, Lovisa och Zekka....va ju superlänge sen! Saknat er tjejer, ni är för härliga.
En liten extra kram till Lovisa, you know why ;) *blink blink*
Fortsatte min storstädning i söndags....vi va nere en sväng på stan också.....hade tvättstugan hela långa dagen, trodde aldrig att det skulle ta slut....Vi en sväng hos mamma och pappa också. Mamma hade namnsdag igår så va förbi o lämnade ett litet kort....och igår efter jobbet va jag o hängde en liten present på min systers dörr då hon jobbade kväll.
Iaaah, Emma åker snart :( Hoppas att vi hinner leka lite innan!!!

Ska hoppa in i duschen nu...worktime soon!

Ps. Lovisa, riktigt bra låtar du lagt upp på din blogg, sitter och lyssnar på dem samtidigt som jag skriver Ds:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback