klänning

2007-11-28 @ 16:20:07
Jag va en snabb sväng på stan förut och hittade en
klänning på Gina Tricot....vet ej dock om jag ska ha den på julbordet med jobbet
eller på julafton...svårt *hah* men men...
Sen va jag och köpte en julklapp till Markus som jag vet att han vill ha...
men som jag inte tror att han tror att han ska få...(blev den meningen rätt nu?!)
ibland är jag för generös och snäll.... =) Borde få ett snällhetsdiplom...
Va och handla på maxi föut och och så bokade jag tvättstugan (varför kan jag inte bara ta det lugnt)
köpte mig en cosmopolitan när jag va och handla, och så kom Vecko-Revyn i brevlådan idag :D *glad*
Så jag har legat o slappat i soffan och läst en massa göddigt!!
nu är det dags och börja laga mat för snart kommer Markus hem...har iaf slagit in hans julklapp och
den gick precis in under sängen...*puust*
TjingTjong

Kommentarer

Postat av: Sarah

Vad i hela fridens namn betyder göddigt?? Blir helt förvirrad. Ska man behöva lära sig nya ord när man är 23?? Ehm, heh, jag menar 24......

2007-11-28 @ 19:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback