Kryss

2007-11-15 @ 19:03:37

Jag har sett minst ett helt avsnitt av...



[x] Gilmore Girls
[x] Grey's Anatomy
[x] Prison Break
[ ] Desperate Housewives
[x] OC
[x] One Tree Hill
[x] Vänner
[x] Förhäxad
[ ] 24
[x] Simpsons
[x] Scrubs
[x] CSI
[x] CSI Miami
[x] CSI New York
[x] Jordan Rättsläkare
[x] Joey
[ ] Bones
[x] Dawson's Creek
[ ] Heroes
[x] House
[ ] Brothers and sisters
[x] Sex and the City
[ ] Navy CIS
[ ] Lost
[ ] My name is Earl
( )Ugly Betty
[ ] Smallville
[ ] Southpark
[ ] Stargate Atlantis
[ ] The 4400

[ ] The Office
[ ] Two and a half men
[x] Spin City
[ ] Cold Case
[ ] Criminal Minds
[x] Baywatch
[x] Lilla huset på prärien
[x] Dallas
[ ] Shark
[x] Tredje klotet från solen
[  ] Law and order
[x] Våra bästa år
[x] Sabrina Tonårshäxan
[ ] Malcolm - Ett geni i familjen
[x] Alla älskar Raymond
[ ] Ghost Whisperer
[x ] 8 simple rules
[x] Svensson Svensson
[ ] Lizzie McGuire
[x] Sunset Beach
[ ] Magnum
[ ] VIP
[ ] Stacked
[x] Myggan
[ ] Vita huset
[x] Advokaterna
[x] Ally McBeal
[ ] Las Vegas
[ ] Xena
[ ] Entourage
[x] Cityakuten
[ ] Will & Grace
[x] Beverly Hills
[x] Sjunde himlen
[x] Dharma & Greg
[x] Fresh Prince in Bel Air
[x] Skilda Världar
[x] Nanny
[x] Tre Kronor
[ ] L-word
[x] Vita Lögner
[ ] Andra Avenyn
[x] Rederiet
[ ] Hem till gården
[ ] How I met your mother
[ ] That 70's Show
[ ] Alias
[x] Seinfield
[ ] Glamour
[x] Huset fullt
[x ] Hjälp
[ ] Mitt liv som död
[ ] The Shield
[ ] Close to home


0-10 Scout
11-30 Normal
31-54 Soffpotatis
55-69 Nörd
70-86 Inget liv

Klassas som en Soffpotatis...... =)


Kommentarer

Postat av: Sarah

Ugh, svaret blir ingen överrasking om jag tar det där testet. Har verkligen inget liv. Däremot kan jag inte påminna mig om att jag sett ett HELT avsnitt av Gilmore Girls. Det är något med den serien som ger mig rysningar....

2007-11-15 @ 23:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback