Lyckades

2007-11-22 @ 15:30:13
Jag lyckades lägga in en video ifrån youTube till min blogg.
Men lite hjälp ifrån Lovisa så  ;) Thank you darling!!!

Bokmötet  imorse va faktiskt intressant....även om det handlade om barnböcker..
Det är alltid nyttigt...när kunderna kommer med 100 frågor...så kanse man iaf kan svara
på några av dem =)
Bilresan till jobbet va det som förgyllde min dag....Tack Sarah =) Jag får alltid ett leende och ett
gott skratt när jag är med dig!
Åkte till Plantagen efter mötet, köpte en gigantisk Orkidé som mamma ska få av Anna & mig på lördag.
Vi ska ha myskväll på lördag hela familjen, äta gott och fira fars dag som vi ej hunnit med än.
Efter det va jag en sväng på Markus jobb och hälsade på....han va lite tlötter min sötis.
Sen mot Feelgood......körde "skidåkarmakapären" som Sarah kallar den ;) Sen blev det lite gym,
Vart och handlar och hämtat en bok hos Emma. Full rulle även denna dag,
Väntar på att Markus ska komma hem ifrån jobbet så ska vi ner på stan en sväng.
Haha nu när jag lärt mig lägga upp videos så lär det ju bli ett par :P *haha*
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback