Myskväll med Emma

2007-11-10 @ 09:02:46
Yepp Yepp, jobbade fram till 18 igår och tog mig därefter
hem sakta men säkert...snöa ju som attans....wihiee snö!!
Den lär ju dock försvinna snart...
Framåt 19:30 tiden hittade Emma hit.....vi gjorde en liten tacobuffé *mums*
Spenderade kvällen framför Idol...Har ingen direkt favorit....Men Marie är duktig..
och Amanda ska INTE vinna!!
Sen tog vi oss en liten promenad till Lägerhyddan för o köpa muffinsformar och
kinapuffar....därefter stod det kladdkakemuffins med kinarpuffar i :) klockan va nog bortåt 23...
haha men har man bestämt sig för nåt så... :P
Sen kollade vi på Surf´s up....jättemysig film...Hihi lilla Arnold va ju sötast!!
När Emma hade åkt hem kröp jag ner i sängen ...tog ett tag innan jag somna...
när jag väl somnat ringer älsklingen och säger att han är påväg hem från krogen....
(tack för den väckningen :P haha) Sen hade jag svårt o somna om men ändå va det ganska lätt
och gå upp imorse när alarmet pep......men trött kommer jag va ikväll.....
nu ska jag äta lite frukost o sen bege mig till jobbet,,,yepp jobbarhelg denna helg.
Ikväll är det party hos Stoffe och Lina :D (dock tveksam om jag ska ta med mig Twister då jag fortfarande har sån sjuk träningsvärk!!!)
Förresten, fotograferingen hos Corren igår morse gick bara bra...Fast både jag och Sarah va som små skolbarn när vi va där...fnissiga och flammsiga......haha båda två va nervösa... :P Men bilderna blev iaf bra..tror jag iaf..fick ju se dem på kamerna och då såg de helt oki ut....får se när annonsen kommer ut i Corren....håll utkik.
Puss och Kram

Kommentarer

Postat av: KimJ - Vardag och Design hjälp

Ha en skön lördag! Kram KimJ

2007-11-10 @ 09:22:30
URL: http://kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback