Scary video 5

2007-11-01 @ 21:39:27
Igår blev det verkligen en lugn o slapp dag.
Låg i soffan i stort sätt hela dagen förutom när jag pallra
mig ner till tvättstugan för o kolla om det fanns tvätttid men
TYVÄRR det fanns det inte :P Så jag spendera i stort sätt hela
dagen i soffan. Såg Hajen igår...hade ju fått för mig att den va läskig...
men näe..den va så gammal o näe den va helt enkelt inte läskig...
eller ok en gång hoppa jag till men bara en enda gång under 2h...
men men nu har jag sett den iaf...Sen när Markus kom hem fixa jag lite
käk o sen låg vi i soffan och titta på scary video 5....sååå himla dålig film!!
Trodde att det skulle va en parodi men icke...den va inte läskig heller
den va bara dålig...så vi titta på ett par avsnitt av one tree hill istället.
Fick inte sova så många timmar inatt heller...fått såndär j*vla förkylningshosta
så låg o hosta halva natten så va lagom pigg när alarmet ringde...
men va bara o stiga upp o åka till jobbet...wohoo...
Ikväll är det lugnt, vi har kollat på 2 avsnitt av one tree hill...och nu är Markus
på fotbollsträning....fast han tränar inte för han är inte bra än. Han va hos
läkaren idag men de kunde inte hitta nåt fel så det va bara o låta det va....hopp..
Väntar på att pappa ska ringa...han skulle ut o äta med ett par grabbar och kolla
på LHC...o sen ta en öl så jag ställer upp som chaufför :) Vad gör man inte för sin pappa <3
Ska lägga mig i soffan o läsa lite nu.,,,,'
Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback