Sovit dåligt

2007-11-22 @ 08:18:37
Usch ja....vi gick o la oss vid 23-tiden....jag låg o vred och vände på mig
men inte hjälpte det...Markus somna ju direkt när han la ner huvudet på kudden..
sånt är så irriterande när man själv inte kan somna o man bara vill ha nån o ligga o prata med.....
han låg med ryggen emot mig...haha jag låg o drog honom i armen för att han skulle vända sig
om o hålla om mig...haha det tog nog 15 min...karln väger ju en del när han sover :P
Men efter mkt slit så låg vi o skeda...men inte faen kunde jag somna för det :/
Drömde mardröm när jag väl somna :( Drömde att min mammas bror misshandla mig och min mamma.
Markus kl ringde 06:20...sen dess har jag vart vaken...inte många timmar sömn inatt inte.
Snart ska jag iväg o hämta Sarah. Det är bokmöte på jobbet kl 9....wohoo...kommer en dam och ska prata barnböcker.
Igår stod hushållssysslorna på högt på schemat, först laga korvstroganoff..sen diska, efter det stryka. Hahah som en riktig hemmafru. Men hann med och träna på dagen...riktigt skönt!!! Löpband, mage, biceps.
Lite avkoppling på kvällen, en fika med favorit Emma =) Första lussekatten är äten (men de hemmagjorda är godare) På måndag åker hon.... :(
Vi spelade råttfällan på kvällen...Markus vann en gång o jag en gång :P Tror inte jag har spelat det sen jag gick på fritids....oj oj...dags o borsta tänderna och åka...
Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback