Stressad till max

2007-11-16 @ 10:33:24
O då menar jag inte att jag är stressad til hamburgekedjan max.. :P
Jag förstår inte....är stressad mest hela tiden...har svårt o sitta ner o koppla av
finns alltid något som jag känner att jag "måste" göra..
Dagarna spenderars på jobbet för det mesta....oki ibland inträffar det att man är ledig :D
Sen när man kommer hem så ska man fixa ditten och datten....
Ibland bara önska jag att internet inte fanns, skulle ha så mkt mer tid då....
skulle hinna med o läsa de böcker jag vill...nu när jag har en tid över så hamnar jag för det mesta vid datorn.
Igår kom jag hem från jobbet vid 18:30 tiden....åt lite, diskade....sen hade jag nästan 2h tills jag skulle hämta syster på Maxi....hade gått o tänkt hela dagen att jag skulle ta till vara på de 2h o läsa klart Pojke försvunnen av Anna Jansson....men nopp...spenderade dessa 2h vid datorn....*gaah* Blir så trött på mig själv...Men när jag kom hem efter att ha vart maxitaxi så satte jag mig direkt i soffan o läste....!!!! Boken är riktigt riktigt bra. Har bara ett par sidor kvar så tänkte jag skulle hinna o läsa klart boken innan jag åker till jobbet.Jag skulle behöva ett par timmar till på dygnet för o hinna med allt jag vill och måste göra.
Jag va ju ledig i onsdags....jag gjorde bara roliga saker hela dagen....det ska tilläggas. Men ändå kände jag mig superstressad.....Först ner på gymet, jag o Sarah körde nästan 1,5h-2h...mkt prat ingick i de timmarna :P  Men duktiga va vi när vi väl gjorde nåt :P Emma hade ringt när jag va på gymet, ringde upp henna på vägen hem. Hon o Lina skulle ut o gå...så hem, in i duschen, på med kläderna, ta bilen till Lina ... =) Efter det till Maxi och handla, en sväng till systemet för o inhandla mina favorit xider...men näedå..tror ni att systemet i Tornby hade dem!! *arrgh* Sarah vart köpte du dina?  Sen hem o fixa käk...äta lite, hojja ner till syrran vid 17:30..sen in mot stan för o gå på bio. Hela dagen gick i ett =) Men är väl så det ska vara....man är ju bara ung en gång i livet.
Haha undra hur stressad jag kommer vara under julruschen.... :P Återstår o se.
Äntligen fredag....yepp idag är det äntligen fredag för jag är ledig i helgen!!! :D
Markus och jag har en hel helg ihop...o det kommer bara säga swisch :P Har en hel lista på vad vi ska hinna med i helgen, det ska storstädas....köpa nya mattor...bla.bla...
Näe, om jag ska ta o läsa klart min bok nu..
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback