Utan körkort

2007-11-14 @ 12:08:42
Haha haha
När vi va ute i lördags så fick Markus ta mitt körkort i sin plånbok
för jag hade ingen plånbok med mig....sen har det legat där...
både jag och Markus glömde bort det...så jag åkte till o från jobbet utan körkort både
i söndags och i måndags ...hämtade det på Markus jobb i tisdags när jag åkte till jobbet...
Yepp, blev lite nervös när jag såg en polisbil...men jag klarade mig och nu är körkortet tillbaka
på sin rätta plats.
Ah, i lördags hade Lina & Stoffe party :) Det va skojigt värre...  Spelade twister....
Tackar och bockar. Det bar av till Platens senare på kvällen.... =)

Lovisa skrev en kommentar på denna bild på Facebook. Ser du spöket?
Ehh, näe men här ska ni få förklaringen. Tack Lovisa :)

image189



Orbs är en slags ljusklot. De är den vanligaste spökrelaterade anomalin som fångas på film. De varierar i ljusstyrka, färg och storlek, kan vara nästan helt transparenta eller så gott som solida. De kan hovra på ett ställe eller flyga runt med blixtens hastighet i ett oregelbundet mönster.


Vad är orbs? Teorier.
- Energi som dras från en källa (såsom elledningar, värmekällor, människor...) så att anden kan manifestera sig. Anden i fråga kanske inte ens är medveten om detta. Det skulle kanske kunna förklara varför orbs är runda klot - energi som förflyttas på detta vis torde anta en sådan form.

- En helt egen livsform

- Spöken som antar formen av ljusklot

- Nån slags rest som andar lämnar efter sig när de förflyttar sig

- Icke-paranormal elektromagnetisk energi från Jorden


Hur man kan identifiera en äkta orb
Ju ljusare, desto bättre. Eventuella spår av rörelse tyder på äkthet. Många på samma bild är troligtvis damm, speciellt om de överlappar varandra. Äkta orbs har ofta ett litet skal (som en cellvägg), och textur.



Efter jobbet i söndags så bar det av till Markus föräldrar för o äta middag, det va ju fars dag.
Min pappa ska vi fira den 24 nov...haha min syster och jag jobbar ju om varandra så mkt...
I måndags va det jobb som stod på schemat och likaså igår.
Va o träna innan jobbet igår...damn va skönt det är!!!

Vi såg filmen The Ringer häromdagen...haha den va riktigt rolig.
Jag rekomenderar den om man bara ska slö titta på en film :)
Näe jag skulle säga det till Emma så tyckte hon jag sa Det ringer...haha det va kul då
men inte lika kul nu :P

Attans boxen med säsong 3 av One tree hill är slut :( O som vanligt så slutar det alltid så spännande....
De släpper säsong 4 under våren 2008....orka vänta.....
Så vad gör man då...jo man laddar ner det :D haha så nu har vi stillat vårt one tree hill begär..
nu får vi reda på hur det går....spännande spännande...
Oj oj, jisses vad klockan sprang iväg...ska möta Sarah på gymmet om 12 min..
Hurry Hurry...!
Puss & Kram

Kommentarer

Postat av: Lovisa

det läskiga är att det är nästan jämt med på kort. kanske är jag som omger mig med dom eftersom det inte spelar nån roll med vem jag är.. men men vem vet;) pusss

2007-11-14 @ 14:16:18
URL: http://loveijsa.blogg.se

Postat av: Sarah

Jag vet att jag skyllde på mitt kära reflexband, men eftersom jag är ganska vidskeplig av mig, och tror på sånt där skit, så tänkte jag faktsikt ändra mig och säger att det ÄR ett spöke med på bilden. Höger fot på grön!

2007-11-14 @ 16:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback