Vad kul det vore...

2007-11-29 @ 22:31:49
Vad kul det vore om självaste familjen på jobbet kunde va på bra humör...
oki det händer...men spela roll om 1 är glad och 3 går runt o muttrar...det tar liksom ut varandra....
Fredrik är den på jobbet som är den mest vettigaste i den familjen iaf...han går inte runt o surar lr muttrar..
idag skulle jag göra 500 saker samtidigt...hann bara påbörja en sak och sen 10 min senare så skulle jag stå i kassan...näe efter 5 min ska jag fylla på varor...näe men sen 5 min senare så ska jag pricka julkatalogen o se till att Edvard har allt....Gaaah,. ..ibland blir jag bara så trött på det där stället...Lotta va sur över att bilagan som medföljer corren inte va som hon tänkt sig...Lasse gick o muttra över alla varor men plocka dock upp dem i hyllorna utan o göra en inlev på dem o inte be nån annan o göra det heller...Ulrika va stressad ...Fredrik och Britt har varit mitt sällskap idag...=)
 Sarah vart är du...sluta va sådär mkt ledig :P Göddigt är typ när nåt är bra förresten :P Haha nu har du lärt dig ett nytt ord ;)
Kvällen har gått i sagan om de två tornens tecken...vi såg klart på den innan Markus stack iväg på fotbollsträning...Jag har hör och häpna börjat gilla de filmerna...ser faktiskt fram emot o se den tredje delen..
Har suttit och myst framför datorn ikväll...lyssnat på massa fina låtar som Lovisa har skickat...tänt ljus o har det allmänt mysigt...Lovisa är himla trevligt sällskap vid msn! :) Bara så ni vet så är hon en av de finaste tjejerna jag känner. Den tösen är en ängel <3
Nehe om jag ska ta o svara på sms:et som jag fick för 2 tim..jag är inte snabb inte :P
Haha jag som hade planerat in o läsa min bok...men det kom annat emellan :P
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback