Växtvärk vid 22

2007-11-26 @ 10:38:06
Är det möjligt?? Kan man ha växtvärk när man är 22 år?
Hahah i ett ben?
Vet i fasen va jag hade gjort...både fre och lör hade jag sjukt ont i mitt vänstra ben..
det strålade och värkte som attans och kändes som om benet vek sig när man gick...
Nu är det borta....TACK! Men jag är lite nyfiken på va det kan ha varit....
Aja, annars har helgen vart bra.
Fredagkvällen spenderades i soffan efter en arbetsdag, tittade på Idol....jag tittade på Predikanten, Markus spelade dataspel :)
Någon som vet om Stenhuggaren också kommer på tv?
 Lördagen bestod av jobb, dock mellan 12-17....skön tid. Timmarna gick riktigt fort, mkt folk i omloppp....
o det där med att det va en köpfri dag tror jag inte att det va många som brydde sig om.....
Sen hem och byta om.....sen till syster och fixa iordning farsdagpresenten...sen hem till mamma  & pappa....
äta god mat....Sen hem och hämta Markus och skjutsa honom på party. Sen tillbaka till Ekholmen.... =)
Mkt mysig familjekväll <3 Va länge sen min syster och jag va hemma samtidigt....
Hämtade Markus sen framåt kvällen...började titta på Mission Impossible 3....Gilla faktiskt de filmerna...dock inte 1:an ....2: och 3:an va mkt bättre....
Söndagen bestod av en sväng på stan...sen till Tornby-trakterna...Vidare till Maxi. Sen drog det stora Lussebullsbaket igång :) Yepp, Lussebullarna är nu fixade...och goda blev de också!!!!
Emma va den första som smakade...haha på egen risk :P Hon va förbi på lite hejdåbesök :(
Idag åker hon och Anni till Australien!! Damn, I´m gonna miss that girl!
Började titta på Sagan om ringen igår...haha äntligen enligt Markus....jag gillar inte riktigt de filmerna, är inte min typ av film men jag har lovat att vi ska ta oss igenom de tre filmerna....så nu har vi iaf börjat.....
Ska passa på o slå in lite julklappar innan jobbet...
Du Lovisa....ring nu ditt samtal!!! :P
Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Sarah

Hihi, jag såg faktiskt trean idag. Jag såg ettan häromdagen när den gick på TV, men så blev jag så trött på reklampauser att jag satte i DVD:n istället. Och tvåan såg jag ju den där gången när vi skulle ner och gymma...
Aja, nog om det!

2007-11-26 @ 20:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback