23 spetember 2005

2007-10-31 @ 13:06:03
Den här årstiden är den som är vackrast, löven
faller sakta till marken, färgerna blandar sig...
ett helt hav av färger.....vill bara rulla mig i löven
känna doften av höst....kyla...andas in den
härliga luften, känna hur det rensar min själ...
från topp till tå...känns underbart, känner mig som
en ny människa, hösten är inte alltid så trist och tråkigt,
just nu är den alldes underbar...klarblå himmel och sol...
ta en promenad i det fina höstvädret....men vart är du?
Min själsfrände....saknar dig vid min sida,
vill gå hand i hand med dig
och bara njuta av livet.....
Kom snälla kom..ge mig en värmande kram i höstkylan.
Din tillvaro är det som värmer mig i höst....
Älskar dig!

Önska att jag fortfarande hade den tiden, den känslan att kunna
skriva, saknar det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback