Burr

2007-10-26 @ 09:04:38
Usch va kallt det är..sitter o fryser. Ingen mening med o tända ljus
ska ju åka till jobbet strax......
Hade jättesvårt att somna inatt så är lite trött i ögat :(
Gick ändå o la mig i sängen o kolla på labyrint o sen låg jag o läste lite efter det...
men somna nog inte förns 1-tiden nångång...usch...
Känner att det kommer bli en seg dag idag...jag som hade planerat o komma upp
skapligt idag o gå ut o gå innan jobbet men när mobilen ringde imorse va jag helt död.

Hann med o damma, dammsuga, tvätta, handla, hämta bilen ifrån verkstaden,  träna gym o fika med Emma. (Mycket trevligt : ) Hann även med o klämma in en sväng på stan med systern min. Så tror jag hann med det mesta...hann dock inte se nån film men såg som sagt på labyrint o läste lite i min bok.

Nä, nu ska jag fixa lite frukost o sen pysa iväg till jobbet :)
Trevlig fredag!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback