Cross Trainer

2007-10-10 @ 21:26:49

eeh, jag tror att det va så Sarah sa att den hette....
maskinen på gymmet......aja i vilket fall så körde
vi den i 30min idag...det är bra skit det där :P haha
o bränner kalorier gör man...som bara den :D
Jaa, Sarah o jag hade en ledig dag ihop så vi spenderade
1 timmer lr 2 på gymmet.....va riktigt duktiga faktiskt...blev inte så
mkt "fikastunder" :P haha
Va på Forex innan gymmet o växlade tillbaka lite euro....
eehh, kom ju hem för en månad sen men men..har alltid vart sån
kö där när jag kommit dit så har skippat det....
Sen förbi syster o lämna cellofanplast som jag va "skyldig" henne.
Sen hem o duscha .....laga korvstroganoff....dammsuga, torka ur kylskåpet....
sen hämta pappa hos Wangbergs (han hade lämnat in sin bil på lackering så han behövde skjuts hem)
sen in på ica i Ekholmen o handla....sen hem o käka lite....
sen har vi legat o slappat i soffan o sett två avsnitt av prison break...säsong 3 :D
Nu ser min snutt på heroes men jag har inte riktigt fastnat för det...
Så har min dag sett ut iaf....

Kom hem från sthlm ganska sent i lördags så vi hade en one tree hill kväll med chips o popcorn här :)
Sen blev det nog 1 lr 2 avsnitt på söndagsmorgonen/förmiddagen....
sen till syster yster för o fixa ihop mormors paket....syrran la make up:en på mig...riktigt riktigt duktig på sånt!!!
Sen till mormor i nkpg o fika lite.....sen hem....eh om jag ej minns helt fel så såg vi ett one tree hill avsnitt till :D
I måndags va det jobb som gällde 10-18...hem fort som attans...slänga i mig lite mat för att sedan hojja ner till stan för o möta upp Carro o Ola för en fika. Va skoj...sitta o prata gamla gymnasieminnen.....
I tisdags blev det gym på morgonen o sen jobba jag 13-20...
så har början av veckan sett ut....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback