En såndär rolig lista

2007-10-31 @ 12:55:34

Hur gammal är du om 5 år? 27

Vem tillbringade du minst 2 timmar med idag? Markus
Hur lång är du? Jag vet ej, senast jag mätte mig va nog i högsatdiet

Vilken film såg du senast? Step up

Vem ringde du senast? Markus

Vem ringde dig senast? Emma

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag tycker det är kul att få sms ju, men ringer för snabba svar!
 Är dina föräldrar gifta eller skilda? Inget av det
När såg du senast din mamma? I söndags när vi åkte över till morfars grav och tände ljus

Vilken ögonfärg har du? Blå

När vaknade du idag? 08:45

Vilken är din favoritplats? I soffan

Vilken plats föredrar du minst? Tvättstugan, är så ruggigt där nere

Vart tror du att du befinner dig om 10 år? Då hoppas jag att jag bor utomlands *dömma kan man ju få göra*
Vad skrämde dig om natten som barn? monster under sängen
Vad fick dig att riktigt skratta senast? Sarah på jobbet när hon stoppde en larmkarta i armhålan o sa larmhåla :P Hur stor är din säng? 180 x 200

Har du stationär eller bärbar dator? Stationär

Sover du med eller utan kläder? Utan
Hur många kuddar har du i sängen? Fyra

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Ett par mysiga strumpor.
Är du social? Njae, men mer nu är förr...va väldigt blyg i gymnasiet men det har nog växt bort nu, tycker jag iaf.
Vilken är din favoritglass? Daimglass

Tycker du om kaffe? Nope

Vad dricker du till frukost? Fruktsoppa

Kan du spela poker? Nope

Tycker du om att mysa/kela? självklart, vem gör inte??

Är du en beroendemänniska? Jag försöker vara oberoende men det är svårt ibland;)

Känner du nån med samma födelsedatum som dig? Nope
Kan du några andra språk än svenska? ja, engelska, tyska och spanska
Har du åkt ambulans? Näe. och är glad för det
Äger du några dyrbara smycken? Fick ett fint pärlhalsband av Markus förra året när jag fyllde år.
Vad har du närmast dig nu som är rött? Senaste Vecko-Revyn är lite röd på omslaget
Flörtar du mycket? Jao...mkt o mkt men är nog lite flörtig av mig....

Kan du byta olja på bilen? om jag verkligen var tvungen att göra det så skulle jag klara av det!

Vilken va den senaste boken du läste? jag håller på med Främmande fågel av Anna Jansson
Läser du dagstidningen? Japp, corren till frukost
Prenumererar du på nån veckotidning? Vecko-Revyn

Dansar du i bilen? Nope
När va du i kyrkan senast? Minns ej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback