Gamla dagboksinlägg ifrån Lunarstormtiden

2007-10-31 @ 13:04:04
Igår när jag jobbade, för det första va det mindre
folk än i lördags men vi hade o göra ändå :)
Skar mig på julpappret o sånt svider som attans...
fått prislappar under två av mina naglar vilket gör asont!
Helt öm i hela nageln så nu gör det ont o peta prislappar...men bara o bita ihop :)
Annars har helgen vart toppen på jobbet =) =)
Men igår när jag stod i kassan o det va mkt kö o jag hade en kund så kommer Ullrika o säger att jag har telefon...Hmm tänkte jag ...aldrig någon som ringer till mig på jobbet....skapligt förvånad blev jag när jag tar telefonen o säger ah det är Maria...
Hej älskling! Haha, det va Markus som ringde :D Han skulle komma hem!!!!
Han undra om jag kunde komma o hämta honom på stationen 17:40 :)
Shit, vad jag va glad resten av dagen, gick runt med ett leende....
skulle få träffa min sötis!!! Han hade slutat för dagen o hade ledigt...
Vi myste massa o bara va.... :D Oh jag va så glad!!! Hade verkligen inte räknat med o få träffa honom! Men han åkte tillbaka 04:40 imorse, så vi va uppe tidigt...
Han va tvungen o va tillbaka till uppställningen på morgonen....
Men vi fick en natt ihop...åh..så mysigt..
men nu känns det inte som att han va hemma, allt gick så fort...
Men jag kommer o sakna honom massor nu....men nu är det "bara" 2 veckor kvar!
Oh de veckorna får jag ju prata med honom i telefonen. Nu kan han ju ladda sin mobil...
Näe, måste göra iordning mig nu, käka o sen åka in till stan...ska fixa en julklapp till markus. O sen bär det av mot jobbet.
Skriver om den rosa lappen när jag kommer hem från jobbet sen ikväll.


Älskar dig markus (L)
Kramar från en lycklig tjej!


Då har man vart o jobbat då, kan la inte påstå att det va
alltför jobbigt, jobbade bara 5 timmar =)
Men det ger pengar det med :P
oki, för o återkomma till den rosa lappen som jag nämner
i rubriken: (ska se om jag kan förklara det på ett förståligt sätt)
Jag & Fredrik stod o småprata lite med varandra bakom kassan, o Sara hade en kund...stod en dam en liten bit framför kassan.(tänker ej på vad hon gör) ..sen så kommer hon fram till kassan..Hej Hej säger jag...hon räcker fram en rosa lapp (aha tänkte jag nu ska hon fråga om en bok) Jag läser på lappen...vet ni vad det står...
Gå inte på personalfest!!!
Sen så försvann hon....hon sa inget.. inget hej..ingenting, jag fatta nada, fattar fortfarande ingenting...hon tog sin lapp o gick...usch, shit vad jag tänkt på det inatt..o grejen är den att vi ska ha personalfest/julbord på lördag nu som kommer...
kommer jag våga gå? Vad mena hon? Spådam? Visste hon att vi skulle ha personalfest? Men varför just jag? Kunde inte Fredrik gått fram istället så hade jag sluppit detta....visst jag är inte vidskeplig men man undrar ju faen :P
Många gissningar från de på jobbet om vad som kommer hända....
Matförgiftning, bli skitfull, att det kommer va en skitsnygg kille där...haha
jag kommer äta samma mat som alla andra...jag ska va nykter o jag kommer inte titta på någon kille, den enda killen i mitt liv är markus o jag älskar honom, ska sitta o hålla sarah i handen hela kvällen ;)
hehe, det va min lilla fina förklaring om den rosa lappen...hehe...finns mkt underliga människor =) *hjälp*
Söt sarah va på jobbet idag....när kunden betalar med kort så behöver vi låna deras legitimation...sarah hade slagit in kundens varor som julklappar..sen när hon ska ta betalt så frågar hon kunden: Får jag låna dina julklappar...haha, hon skulle fråga om hon fick låna legitimationen....Hon är så söt ;) Hihi, min sarah :)

Näe, nu får det va slut på dagboken för idag.
Ny dag imorgon.
Natti natti puss


Haha hade totalt glömt bort den rosa lappen men blev
påmind nu..haha sitter forfarande o funderar på vem hon va  :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback