Glömde

2007-10-31 @ 13:42:29
Haha jag lova Sarah och skriva om hennes armhålor *host* :P
Vi stod o laramde kortlekar igår på jobbet...båda två va nog ganska trötta
och då kan både det ena o det andra ploppa upp i huvudet.....
Sarah satte en larmkarta i armhålan för hon hade händerna fulla...
Haha Maria jag har en LARMHÅLA :D jättefyndigt Sarah :P

Tur att vi inte är sådär dryga emot kunderna som vi skulle kunna va ...haha
Kunden: Jag skulle vilja ha den här i present.
Vi skulle kunna svara: Jaha, men önska dig den då.

Attans...kommer inte på fler nu...vet att Sarah nämnde någon mer på jobbet igår
men jag skyller på allt snor i hjärnan :P Sarah, skriv en kommetar o hjälp mig!

Kommentarer

Postat av: Lovisa

kommentar längre ner;)

2007-10-31 @ 14:00:48
URL: http://loveijsa.blogg.se

Postat av: Sarah

Men shit, vännen, tror du jag kommer ihåg det? Jag minns bara min spydiga kommentar;
KUND: Kan jag få be och få den inslagen?
JAG: Ja, det kan du väl få.
*paus*
JAG: Be om det, alltså.
Fast han tyckte det var kul. Och så läste jag dina gamla lunarbloggar... Sa jag verkligen det? "Får jag låna dina julklappar?" Fan, det var ju jättekul!
Och larmhålan har hängt med hela dagen. Behövde tänka på något kul när Lasse var så JÄVLA ELAK hela dagen! Hade lust att strypa karln...
Men jag hade lite kul när Stina och jag pratade omslag på böcker, och en kund kommer och frågar Kerstin i bakgrunden om vi har några kort på bävrar. Ja, och så hade ju plötsligt böckerna bäver-omslag. *fniss*
Men nog om mina hemska dag! Hoppas du mår bättre nu! PUSSAR!!!!!

2007-10-31 @ 23:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback