Julkort

2007-10-16 @ 11:45:42
Yes, igår fick vi julkort till jobbet. Trodde dock att Ulrika skulle
ställa dem på lagret men inte det....de åkte ut i kortstället o sen 5 min
efter det sålde jag mina första julkort för iår....Aahhh...
Kan inte folk bara vänta lite till....usch....känns ju som om det är jul närsom...
ok....det är väl snart men det är faktiskt lite mer än  2 månader  kvar så det så!
Aja...såhär är det ju varje år...
Va på gymmet imorse o körde lite...hade gärna velat haft sovmorgon men kände
att jag behövde komma iväg till gymmet...inte vart där sen i torsdags.
Men guuud vad jag ser fram emot en sovmorgon.
Jobbat sen i fredags.....jobbar 13-20 idag. Imorgon bär det av till Ullared med Sarah :D
Ska bli kalasskoj bara det att vi ska åka sååå jäkla tidigt :P
jobbar 10-18 på tors, 10-20 på fre, 10-16 på lör o sen är det party, till Örebro på sön för o fira Markus brorsdotter,
jobba 10-18 på mån, jobba 13-20 på tis, LEDIG på onsdag nästa vecka!!!! :D *ser fram emot*
Aja, ska la inte klaga.....det är kul när det händer saker :) Hellre det än att det inte händer något...
men nu vill jag bara ha sovmorgon med min snutt <3.
Dags o fixa iordning sig nu för o sen bege sig till...just precis jobbet.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback