Lör 30 april 2005

2007-10-31 @ 13:15:56
Fast nu är det ju egentligen lördag,
för klockan är efter 00:00,
kom hem från jenny nyss,
det va filmkväll med Jenny, Lovisa, Jessica, Markus, Märta o jag =)
Det va himla trevligt måste jag säga, skönt o göra nåt slappt
sådär en fredag, då man inte orkar göra nåt jobbigt,
smart jag är då :P
Vi såg Grease o Snygg, Sexig & Singel =)
Hade himla trevligt, trevligt gäng det där =)
Wieeeeeee, så är man ledig i 2 veckor nu då,
fattar ni hur underbart det känns, *häääppi*
Fick en bok, o ett presentkort på 500:-
o en jättesöt nyckelring, en nyckelpiga, fick den va Britt =)
Hihi, trivs kalas på jobbet, men det ska bli himla skönt o va ledig ett tag,
kunna träffa kompisarna oftare, träna när man vill, gå på de roliga passen,
kunna gå på stan, bara kunna sova ut på morgonen.
Just det, fick sällskap på lunchen, va o åt med Lovisa o Jessica,
det va trevligt, fasen vad jag tycker om att du jobbar vid ikea nu
tjejen, det är jättetrevligt o kunna gå ut o snacka med dig,
vi kommer säkert ses där fler gånger när jag börjar igen.
Ni får ha det så kul på 50-tals festen.
Själv ska jag leka med Lina, å det är inte helt fel,
har saknat den tjejen massor, ska bli himla kul o umgås med dig!!
*ser fram emot*
Näe, om man kanske ska ta o sova nu, ska ju upp o träna imorgon,
visserligen kl 12:00 men ändå =P Hoppas ankan hänger med, mkt roligare då!
Natti Natti puss Törnrosa!

Den kvällen kommer jag alltid att minnas *ler*

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Jag med:)
men himla hemlig va du allt i inlägget ändå;) fast det ska man fan va!
puss

2007-10-31 @ 14:00:20
URL: http://loveijsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback