Ming Palace

2007-10-13 @ 09:04:39
Sitter här o väntar på att kl ska bli 9 så jag kan gå in o väcka
mitt hjärta :) Ska äta lite frukost o sen bege mig till jobbet....yes, min jobbhelg denna helg.
Men men helt ok...men kan ju inte påstå att det ska bli kul o åka till jobbet .....

I torsdags va det storstädning på schemat.....tvättastugan mellan 11-20...
dammsuga, damma.....plocka iordning lite....bära ner saker i källaren...
tog en paus där emellan o cykla till gymmet...gick riktigt riktigt bra på gymmet... :) *glad*
Sen hem o duscha o fixa mat till Markus....sen hämta pappa i Ekholmen o skjutsa ut honom till
Wangbergs. Sen upp en snabbis o hämta plånbok o sen en rask promenad ner till stan för o möta Emma & Lina
för att sedan äta lite god mat på Ming Palace :) Trevligt som alltid o träffa er tjejer.
Aja....börjar bli hungrig nu..
Ikväll är det inflyttningsfest hos Mange som står på schemat.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback