mot sthlm

2007-10-06 @ 09:10:35
Yes, ska strax äta frukost för o sedan åka ut till markus föräldar o åka med
dem upp till sthlm....vi ska närmare bestämt till gnesta. Markus syster bor där och hon fyller år
idag så vi ska upp o fira henne. =) Har laddat ner nobels testamente av liza marklund som jag tänkte lyssna på
på resan....
Hmm, åt hela 2 bullar på kanelbullens dag. Den ena fick jag på jobbet (här och häpna men i torsdags vet jag inte
vad det va med dem, men hela familjen va på jobbet o alla va sams o glada) Det är ett sånt ögonblick som är värt
att anteckna :P
Den andra köpte jag själv....köpte en varsin till mig och markus.
Sluta 18 i torsdags....sen framåt 19 fick jag ett ryck....skrev upp mig i tvättstugan o börja tvätta....haha....aja nu är ju tvätten avklarad men hade ju kunnat ta det en dag som jag va ledig....
Va o träna i fredags innan jobbet.....blev löpband 30 min o sen biceps, mage o bröst.
Känns inget i knäet....vilket är skönt!!!
Näe, nu ska jag in o hoppa på markus som fortfarande ligger o sover....börjar bli dags för frukost.
Ha en trevlig lördag.... :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback