på G

2007-10-24 @ 16:35:01
Kom iväg o träna imorse, va först en sväng hos syrran o lämnade
ett par böcker som jag köpt åt henne...sen nere o hälsa på lite på Gyllen.
Sen bar det av till Feelgood....va riktigt skoj...inte vart där på cirkus en vecka..
blev 30 min löpband med uppförsbacke lr hur jag ska förklara det :)
Sen lite biceps o mage sen va det dags o hojja hem o duscha o käka lite.
Bokat tid med Lina 15:00,...vi tog oss en promenad i det fina höstvädret...lovely!
Va ute o gick 1h ...skönt. Skoj o träffa dig tjejen, den här gången tog det ju inte så lång tid sen vi sågs sist..
sågs ju i lördags :D haha...
Tänkte jag skulle dra igång en storstädning, syrran och Linus höll på med det när
jag va förbi dem imorse.....blev inspirerad...haha kan man säga så om städning... :P
Men o andra sidan är det förtidigt o börja med julstädningen NU :D
så städar jag nu så måste jag ändå städa en gång till innan jul :P haha vilka problem..
Aja, blir det städning så blir det imorgon isf...
nu kom min snutt hem....Yes, blir pizza idag. (säg inget till nån) ;)
Kommit in i en feels like home period (igen) Den är sååå fin!!

PUSS

Kommentarer

Postat av: maccee

va fan... Pizza!!!
städa kan inte du städa hos mig oxå?

2007-10-25 @ 00:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback