radiotjänst

2007-10-03 @ 20:12:03

Yes, vi har lyckats hålla oss borta ifrån radiotjänst i snart ett år..
"missat" deras telefonsamtal...haha gömt mig ifrån dem när jag sett
deras bil i våra trakter :P
Men så ikväll ringde det på dörren....o vem va det...inte va det tomten iaf..
nope en snubbe från radiotjänst. Så bara le o se glad ut :P haha
men men vi lyckades nästan ett år iaf!! :D
Igår efter jobbet så tog jag o markus en sväng på ikano...köpte
klart presenterna till Ella...o jag fick mig ett par nya skor :D
Lr fick o fick men jag fick snällt dra mitt kontokort i kortläsaren :P
Idag har jag fasen i mig vart duktig....va uppe o träna imorse....
först löpband 30 min o sen gym efter det. Sen hem o duscha
sen cykla ner till stan...en snabbis o hälsa på på bokmedia...sen
träffa Carro vid Filbyter vid 13 hugget.. Sen spendera vi ett par timmar på
Steve´s Coffee med varsin god lunchtallrik...titta på gammla kort o prata...prata..
prata...prata....tack för en trevlig lunch tjejen :)
Sen till Apoteket.....vidare till hemköp lucullus för att hämta ut One Tree Hill boxen (säsong 2)
sen hem....på vägen hem ringer Markus...han ska ut o springa....undrar om jag ska hänga på...
velar ett tag fram o tillbaka...va ju faktiskt o träna imorse....men bestämde mig för att haka på...så
vi va ute o sprang en sväng...så jisses vad motion jag fått idag :P somnar sött ikväll
Nu ska jag slänga mig (vet ej riktigt varför jag skriver slänga mig för jag kommer sätta mig ner i soffan o inte slänga mig ner ) hahah.....aja ska placera min stjärt i soffan o läsa min nya Vecko-Revyn som damp ner i brevlådan...haha damp....den kom i brevlådan...(någon som är lite trött nu)... väntar på att slemmis ska ringa också,......
Förresten....
.Lovisa du är en underbar tjej <3 Tack för sms:et.

PUSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback