Tack

2007-10-25 @ 11:09:29
Hihi...tack Lovisa :) Va hon som gjorde det roliga inslaget i mitt
förra blogginlägg :) Roligt värre ;)

Vi va faktiskt iväg o köpte oss en till cd-hylla igår....
O vi kom nog precis minten efter denna olycka hänt....
http://www.corren.se/archive/2007/10/24/jfieu8vvm6p6g73.xml
Usch, såg aningen läskigt ut....
....det börjar bli lite mkt filmer o böcker nu...så nu har vi en sån för bara cd-skivor
och en för bara filmer. Sen är det bara böcker o ett o annat spel i bokhyllan...
*host* det är ju någon som köper en del böcker :P Skyller på mitt jobb :P
Emmslem kom förbi en sväng igår kväll...tog oss en liten kvällspromenad upp
till lägerhyddan.... :)
Nehe....idag är det mkt som står på schemat men känner att jag ej riktigt kommer hinna med allt....
*Tvätta (ska se om det finns någon tid först)
*Städa
*Åka och handla
*Träna gym
*Leka med Emma ikväll
*Skulle vilja se en film eller lägga mig i soffan o läsa...

Men men vi får se hur mkt jag hinner med....men om jag kan slita mig härifrån
så kanske jag kan hinna med lite..

Tjingeling och tack igen Lovisa för att du roa mig sådär på morgonkvisten ;)

Kommentarer

Postat av: Maria

Eeh tanken va ju att länken från
corren skulle gå o trycka på....*suck*

2007-10-25 @ 11:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback