Helgen som varit

2007-09-02 @ 12:41:38
Shit vad fort den här helgen gick....oj oj swisch sa det...
I fredags kväll beställde vi hem kinamat ifrån ming palace....
vi hade tänkt o gå ut o äta men klockan va så mkt o vi va trötta...
jag sluta visserligen 18 men Markus va o krita fotbollsplanen i Örtomta....så
klockan rusa iväg...men det va mysigt....tända ljus o god mat...

Rosorna som Markus fick av mig i fredags morse =)

Sarah o jag hade lunch samtidigt i fredags.... :D Sweet...
det inträffar inte alltför ofta tyvärr :( haha men när de väl gör det..fasen va skoj vi har!

1. Sarah har högläsning ur schemapärmen :P
2. Sarah köpte ett kinderägg....hon fick en hoppande varelse :P

Igår va det jobb som stod på schemat....10-17...gick faktiskt fort...vilket inte gör någonting!
Sen på kvällen va det grillning hemma hos markus föräldrar med mina föräldrar.
Paketutdelning stod bland annat på schemat....
En hel del alkohol o glada miner....haha skoj va det. Vi spela rappakalja men skulle nog
börjat lite tidigare innan alkoholen börja flöda :D haha...pratar dock inte för egen del...jag
va chaufför igår natt....



Näe....nu ska jag ner i tvättstugan o slänga in en ny maskin....funderar på o väcka markus...
kl är ju faktiskt 12:41...

tjing tjing


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback