Inte direkt snabb

2007-09-21 @ 11:01:59
på att skriva blogg o uppdatera...
men kanske har annat o göra också än att sitta vid datorn :P haha tro det lr ej :D
Är nu nästan en vecka sen som vi kom hem ifrån Grekland...förra torsdagen....
den dagen gick ruskigt fort...packa upp o styra...en sväng på stan, hem till Markus föräldrar, hem till mina
föräldrar...sen krypa ner i sängen *lovely*
Sen har jag jobbat fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag, torsdag och idag fredag.
Va ledig i onsdags, men upp o skutta skapligt tidigt ändå...promenad med Lina stod på schemat.
Sen till syrran och Linus o sällskapa lite =) Sen handla mat, sen laga mat....sen möta Sarah på stan och sen till gymmet....så onsdagen gick den med kan jag säga.
O nu är det fredag, skapligt skönt för är ledig i helgen :D Inga större planer...leka med Emma och Lina på lör...sen söndag tror jag vi skulle leka med Tobbe och Åsa.... :) Skön helg!
Precis som alla andra så har jag också skaffat facebook. Bilder ifrån Grekland och Milla´s överraskningsfest finns där....orka inte lägga in dem här också....
Näe, nu ska jag fixa iordning mig...ska jobba inne i stan först...

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback