hosthosthost....

2008-04-06 @ 10:55:42
Usch.....har hostat konstant i en halvtimme nu :( Det är inget skoj alls, denna
förkylningshosta...damn!!
Men jag kunde sova hela natten iaf, vaknade inte av hostan...eller hela natten men från 04:30
och framåt :P Pappa ringde och väckte mig för en halvtimme sen, han ville se så
att jag kom hem ordentligt igår, himla söt han är!! O han bad så mkt om ursäkt för att han väckte mig =)
Jag hade ju stora planer på o träna idag men med den här hostan så vet i fasen alltså.....*bajs*
Jag som inte har tränat på snart 2 veckor och va peppad på o träna....Gaah, saknar träningen!!
Aja....Emma och jag ska gå en promenad snart iaf =)
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback