I´m back

2008-04-29 @ 10:00:08
Det har vart dåligt med blogginlägg ifrån min sida på sistone....sorry.
Men jag va inte helt hundra förra veckan då jag åkte på en förkylning o hade feber...*urgh*
Men jag har jobat tors, fre, lör, sön o mån så jag har väl inte direkt tagit det lugnt...*wupz*
Men jag har orkat mig igenom arbetsdagarna men sen så har jag inte gjort mycket mer...
haha vår diskbänk bestod ett par dagar av ett stort berg med disk :P
Men Mackan tog hand om det i helgen, thanks babe. =)
Lördagen bestod av lite partaj ute i Berg =) Mycket trevlig tillställning dock väldigt lugn då
alla va trötta =)
Lön i fredags-Yes!! Löneförhöjning också....inte helt dumt! Så nu får man några kronor extra men näe
jag är inte nöjd med vår lön men det är bara gilla läget..
Satt o betala alla räkningar igår, det är så härligt o se pengarna bara försvinna på ett klick sådär ...nope.
Tankade när jag åkte hem ifrån jobbet igår, där försvann 550:- ...
Igår efter jobbet va det tvättstugan som stod på schemat fast Mackan har börjat när han kom hem från jobbet
så nu är hela badrummet fullt med kläder :P
Nehe om man ska gå ut o sätta sig några minuter i solen, jag har fasen i mig jobbat alla fina soldagar som varit nu på sistone...det suger! Oki det va fint förra onsdagen när jag va ledig men va inte sugen på o sitta på balkongen med 38,8 i feber :(
Nu har jag bara 3 arbetsdagar kvar sen är det helg! Sweet!!!
Jag har fått för mig att det är stora vår/sommarstädningshelgen då...allt ska städas o plockas undan m.m
Mackan fick för sig att han va fullbokad hela helgen ;) haha Han tycker väl inte att det är riktigt så skoj o städa som jag tycker *haha*
Saknar träningen massor!!! Precis när jag kommit igång igen efter min förra förkylning då jag tappade rösten så åker jag på skiten igen.....Men jag skippar träningen den här veckan iaf men det tar emot...fan!
Speciellt när Sarah säger att hon ska iväg o träna, har så svårt o bara sitta still då, jag vill också köra Body Pump juh....o spela squash med Limpan, hallå jag har ju inte fått inviga mitt nya squashracket juh!!

Imorgon är det en stor dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback