Ingen rast ingen ro ;)

2008-04-16 @ 13:12:10

Jag känner mig grymt stolt över mig själv!! Damn :D
Jag hojja ju ner till gymet imorse för o köra lite konditionsträning.
O konditionsträning blev det för hela slanten.
1 km "promenad" på löpbandet och 5 km löpning!!!
Allt som allt 6 km på ca 45 min!!!
Det va evigheter sen jag sprang så jag hade inte räknat med ett det skulle gå superbra direkt...
kanske orka springa 1,5 km lr nåt men nähe då! Idag va jag taggad som fasen och det gick riktigt lätt o spring,
inget håll och andningen flöt på bra!
Dock är mina nyinköpta träningsskor inga löpardojjor för jag har blåsor på båda hälarna och på vänster stortån.
Samt öm på vänster trampdyna....men några blåsor har ingen dött av :P haha
Skulle se om jag hitta nån bild på mina nya favvisar till träningsskor men intersport hade inte med dem på sin hemsida :(
Ringde till sis nyss för o kolla om hon ville ta en sväng på stan med mig men hon va på väg till jobbet så istället blev det squash med Limpan! Jag är laddad, det va ju skitskoj förra gången =) Jag är peppad på o vinna men vi får se, ska inte säga för mycket ;) haha...Limpan är ju faktiskt grym på squash.
Får se om jag kommer ha sån där sjuk träningsvärk i skinkorna imorgon :P haha
Kunde ju knappt sitta förra gången, men träningsvärk i skinkorna gillar vi! ;)
Idag blir det mycket träning på schemat, inte mig emot!
Har faktiskt hunnit byta sängkläder och dammsugit m.m
Mot squash hallen ......hejhå hejhåhejhå (alla blåsor är omplåstrade)


Kommentarer

Postat av: Sarah

Oj... vilken hurtbulle du är! Och det mest ansträngade jag lyckats med idag är blåbärspajen... Aja, det är min dag en annan dag!

2008-04-16 @ 13:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback