Jag borde

2008-04-11 @ 11:37:20
fortsätta med städningen som jag påbörjade i onsdag, den som jag skulle ha fortsatt med igår
men det blev inte riktigt så, pratade med Lina i telefon 1 timme och helt plötsligt va det dags o åka till jobbet.
Dit hade jag inte behövt o åka, det kändes inte som så iaf. När jag kom dit så stod Sarah, Ulrika och Lotta och gjorde direkt ingenting så man skulle kunna sammanfatta det som att jag va lite överflödig men hej...vad ska man göra...Kunde lika gärna varit hemma ...aja...
Kvällen med Fredrik gick fort iaf :) Skrattar fortfarande åt soyapåsar+nyckel+kylskåp (internt) *asg*
Men idag har jag iaf vart duktig, inte så duktig som jag borde ha vart, jag skulle ha infunnit mig på BodyPump passet 06:45 imorse men min vänstra hälsena tyckte inte det :( *skit*
Men jag tog tag i strykhögen iaf och så har jag gjort situps på min balansboll...den har jag vart flitig med hela veckan! *bra jobbat* Det blir ett par stycken på 1 vecka!! Sommaren närmar sig :D
Ska försöka att komma ihåg o hämta Sarah innan jobbet idag :P Ha bussen i beredskap Sarah ;)
vi jobbar 13-20 båda två-partyfredag-

Tacokväll imorgon hos syster och Limpan, den ser vi fram emot =)

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Syrran

Det blir najs! Linus har gått o längtat efter tacos i två veckor hahaha!
Ses imorron puss

2008-04-11 @ 17:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback