Lades ihop

2008-04-09 @ 11:06:39
Någon som löst VeckoRevyns korsord och vet vad Lades ihop ska va för nåt?
4 bokstäver...det är den 1 bokstaven jag saknar ..resterande är EKS
Hjälp!! Jag som hade tänkt o skicka in det igår men såg att en ruta inte va ifylld...
Min orkidé börjar bli ledsen nu...de första blommorna börjar vissna lite nu :(
Men jag har iaf 4 fina blommor och två knoppar :) Men ser så tråkigt ut när några
är påväg och vissna.
Min förkylning är nog den mesta långdragna i hela världshistorien :P Nyser och snorar som en tok
på mornarna men sen fösvinner det...hostar gör jag på nätterna men på dagarna är det helt ok...
Kan jag bara bli helt frisk!!!!
Men jag va faktiskt och träna igår morse innan jobbet *duktig* Har inte tränat på 2 veckor :( Saknar det massor, speciellt Bodypumpen =) Körde lite "skidåkarmakapär" och situps på balansboll och så biceps...tog det lilla försiktiga....avslutade det hela med o sola!! *aawwh*
Både måndagen och tisdagen gick riktigt fort på jobbet =) Städningen tar sin tid men bra och snyggt blir det =)
Snart ska vi tydligen börja med inventeringen också....ser faktiskt fram emot det lite grann, mest för att man kommer ha nåt o göra men det brukar va skoj första 3 timmarna sen inser man hur jäkla tråkigt det är :P haha
Vi kan ju hålla tummarna för att vi inte behöver göra om det i år!
Ringde nyligen och bokade massage tid så imorgon 08:30 ska jag på massage! Inte för att jag har ont för tillfället eller att jag känner att jag behöver det just nu men guud så skönt det är =) Förebyggande syfte....
De senaste nätterna har det vart många tankar och funderingar...Jag känner mig så hjälplös. Vill bara kunna trolla bort allt det tokiga...usch... :(
Nä om man ska äta lite frukost.
Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Sarah

Om ditt korsord... kan det bli veks? Alltså, veks ihop?

Ah, massage... Funderar på det jag med. Det är ju så himla skönt. Eller, efteråt iaf... Hihi.

Yay, partyfredag ihop! Super!
PUSS

2008-04-09 @ 11:13:16

Postat av: Anonym

veks ja= D dha majja;P

2008-04-09 @ 19:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback