Smärta

2008-04-03 @ 10:23:06
Som jag skrev i tidigare inlägg så hade jag en tandläkartid imorse 8:40.
När Markus gick upp imorse så trodde jag inte att jag skulle pallra mig iväg
till tandläkaren...hade så ont i halsen (igen) Men jag gick upp´....kände lite på´t och tänkte
hej jag fixar nog detta.....Full fart mot tandläkaren...Skulle laga ett litet hål i min ena visdomstand..
Hon frågade om jag ville ha bedövning eller inte..
eeh, visste ju inte hur stort "ingreppet" va men vi kom fram till o testa utan bedövning förts. Är så skönt o slippa
bedövningen...Men det gick inte, sate vilken smärta....o den där j*vla bedövningsnålen va sjukt lång!! :(
Aj aj aj...gjorde ont efter jag fått bedövningen också...o alla borrljud...usch vad jag hade ont i huvudet uder tiden jag låg där.....trodde inte att det va möjligt o bända upp munnen så mkt som hon gjorde...haha trodde aldrig att jag
skulle få tillbaka mitt normala jag :P haha tänkte att den där sidan kommer ju hänga slappt för resten av livet :P
Aja sjävla "ingreppet" tog typ bara 10 min men det va 10 smärtsamma minutrar....
Men nu är det över...nu blir jag inte kallad förns i slutet av detta år *puuh*
Kosta gratis gjorde det också...eller jag har ju tandvårdsabonnemang så jag får ju betala en summa lite
då o då men tjänar ju på det så.....ganska skönt o bara gå där ifrån o inte behöva betala.....
Shit bedövningen kommer ju inte o släppa tills jag börjar jobba :( *suck* Inte kommer jag kunna äta nåt innan jobbet heller....
Första jobbdagen efter min sjukdom....nu är jag nästan frisk.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback