Det blev inte

2008-08-19 @ 08:05:39
alls nån lunch för mig och Sarah igår, eller jo det blev det men inte ihop...
Jag sa ju att jag inte skulle ta ut nåt i förskott...haha...
Jag, Sarah och Ulrika jobbade på förmiddagen, Kerstin kom kl 13:00.
Ulrika går på lunch efter 11:15-11:30 nåt sånt....sen så tycker hon att Sarah eller jag ska gå på
lunch vid 12:00 och en vid 13:00 så att vi är 3 personer över lunch för det kan troligen bli mkt kunder.....
Daaah det blev det inte alls, jag fick gå på tidigt lunch, vilket gjorde att jag blev hungrig på eftermiddagen, sjukt hungrig innan jag skulle träna... , min dag kändes längre och jag och Sarah fick inte luncha ihop..... *bajs*
Hahah.....sen när vi säger hejdå till varandra så visar det sig att vi inte syns förns på fredag igen....livet är härligt!! :P

Jag har en 10-20 dag idag (vet inte när jag hade en sån sist, ska dock inte klaga, finns de som har det betydligt oftare än mig) men varken Stina eller Sarah är där idag....*mindre kul*


Body Pumpen va skoj igår, inte alls lika jobbigt som det brukar va, jobbigt va det men inte alls lik svettigt som det brukar va.....haha säger som Sarah: Det går bättre när inte du är med *asg*
Sarah har fått för sig att det går bättre för henne när inte jag är med.....*Hur schysst är den då?* *asg*
I vilket fall så körde Martin blandade låtar ifrån äldre Body Pump pass, börjar vänja mig vid dem nu och gillar musiken, speciellt "bröstlåten" (dock är den skapligt jobbig) låten heter Poison med nån tysk grupp...Sarah help me?
Maglåten va också bra, eller inte låten i sig (minns ej vad det va för låt) men övningen, ingen himla planka, den är fööör tråkig...utan massa sit-ups i olika övningar....sex-packet på gång *tiihiih*

Pratade med mina älskade föräldrar igår, älskar dem!! <3

Vet inte vad det är för fel på mig, kunde inte somna om när Markus åkte till jobbet vid 06:30..
.haha så min 10-20 kommer bli sjuuuukt lång idag.....haha

Kanske ska man cykla till jobbet idag....men har för lite luft i däcken för o orka trampa fram och tillbaka...
Men borde börja cykla, vänja mig vid det.....och idag är det faktiskt solsken ute ;)

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Matilda

Jag tänker på Alice Cooper - Poison :P

2008-08-19 @ 09:29:26

Postat av: Sarah

Jag är inte helt säker, men jag googlade lite och fick fram en låt som heter "Sweetest Poison" av Nu Pagadi som har använts i pass 57. Jag ringer bara en liten klocka, men å andra sidan var jag lite upptagen med att inte förgås under den låten för att riktigt höra den.

Hoppas du haft en bra dag!!



PUSS

2008-08-19 @ 12:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback