Ett snyggt lik

2008-08-05 @ 21:37:12
Har inte haft så fullspäckat schema idag så jag har legat i soffan och läst.
Va ute och gick med Lina runt stångån 1 timme också men annars har jag mest
vart en soffpotatis, så legat och läst lite. Jag har vart dålig på att läsa på min semester....
de flesta på jobbet hade avklarat ett antal böcker när de haft semester,
haha så jag har inte så mkt att komma med :P
Har iaf läst ut ett snyggt lik av Peter James. Jag är besviken, tycker inte att den va sådär superbra.
Hans förra bok, Levande begravd va ju sjukt bra! Bland de bästa böckerna jag läst. Så jag trodde att uppföljaren skulle
va nåt åt det hållet men njae....är lite besviken faktiskt. Men nu har jag avklarat den =)
Omslagsbild: ISBN 9789173511605, Ett snyggt lik

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Levande begravd kanske är nåt för mig då?:)



nu ser man kommentarerna iaf:D

2008-08-06 @ 19:53:26
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback