Fredag och Lördag

2008-08-09 @ 16:59:11
Men först börjar vi med torsdagkväll.
Efter att ha vart hemmafru hela dagen och vart och tränat med Åsa så
spenderade jag kvällen i soffan med lite film,tittade på Ciao Bella.
Inte världens bästa film kanske....men den dög som sällskap när Mackan va hos Jens och målade tak.
DVD Film: Ciao Bella


När jag vaknade i fredags morse kände jag inte för att göra någonting så jag la mig i soffan, satte på bra musik och läste lite....det va inte lite jag läste. Läste ut boken En shopaholic säger ja av Sophie Kinsella. Började på boken i torsdags, så yes lite stolt är jag över mig själv :P Den va riktigt riktigt bra, har gillat alla hennes böcker! :) Kan varmt rekommendera dem, roligt och underhållande läsning.
En shopaholic säger ja


Hojjade bort till min älskade syster vid 13-tiden. Hade bokat henne för att färga mina ögonfransar samt ögonbryn (tills vi åker till Grekland) De åker ju en vecka innan oss och våra jobbtider krockar mest hela tiden så vi fixa det i fredags...tror dock att färgen håller i sig tills vi ska åka. Fick även mina ögonbryn plockade....hon är grymt duktig på det! 
Yes min syster yster är underbar förutom när hon spöar mig i yatzy :P haha
Älskar dig älskade syster <3
På kvällen tittade Tobbe & Åsa förbi med lite pizza...såna besök gillar vi ;)
Vi tittade på filmen Harold and Kumar Escape from Guantanamo Bay....sjuk film....haha fast lite rolig.


Sen blev det även ett par klipp ifrån youtube och snabbstart....haha där kan man fastna!
Vi kom inte i säng förns framåt 2-snåret, men det va en mycket trevlig kväll.

Lördag morgon började med ett Body Pump pass, Åsa hängde på :)
Charlotte har ju oftast nåt hitte på på gång, förra gången hade hon Bring the noise (den som "lät" mest under passet fick ett pris) Idag hade hon att den som ökade med mest vikter fick ett pris....på någon av övningarna då...
Vet inte hur det blev sen dock...haha va nog ingen som vann sen....rann ut i sanden lite...
Men jag ökade på bröstlåten....yes, från att ha kört 12,5kg till 15kg :) (det kändes lite i armarna sen, va lite trött i dem...haha)
Sen va Mackan och jag ute och åkte lite motorcykel...han har pratat om det hela veckan men det har ju inte riktigt vart väder för det men vi tog en liten tur idag....dock regnade det lite på oss men men...
Nu kanske han inte tjatar mer på....haha nån dag eller två :p

Ikväll är det Ming Palace som gäller med Åsa & Tobbe,ev Hanna & Mange & Emma & Mackan =)

Kan va läge att göra iordning sig...kan det sluuuuuta regna!!!!

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Syrran

Älskar dig mä vettu!

2008-08-09 @ 17:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback