Ikeakatalogen 2009

2008-08-20 @ 14:39:20
Den kom ju alldeles förträffligt lägligt ;) *tihi'

Överlevde min 10-20 dag igår....men va skapligt trött i ryggen på kvällen, ont i ryggslutet av nån märlig anledning.
Dock va jag trött på allt tjat....kan du stå i kassan så jag kan göra det här, kan du städa iordning bland pärmar m.m nere i hörnet...jag kör in nästa pall till dig Maria......Ja visst för jag har ju 8 armar och kan va både i kassan, städa och plocka upp varor, nemas problemas...fixar jag......*suck*
Tur jag hade Fredrik igår...som kan få mig att le med sina dåliga skämt och sin dryghet gentemot mig :P haha
Det va nån som ringde till hans mobil igår och tyckte att Fredrik svarade med...: Martin Beck!! *asg*
Hur man nu kan få Fredrik till Martin Beck....
Samt ringde det nån människa och frågade efter Hans....*haha.....* Lika roligt fortfarande! (internt)

Kom in en dam och undrade om jag kunde hjälpa henne med plastfickor till sina kort. Det va en dam som hade gått bort och hon hade gjort så fina handmålade kort...bla...bla...haha tröttnade på henne ganska fort....(så får man inte säga...)
Men de plastfickor som jag visade henne, passade inte damen....Ooh hur ska jag göra nu? Jag har haft sånt dåligt samvete för att de bara ligger i lådan....Kan ni inte beställa? (Fanns inga såna plastfickor att beställa)
Nehe...ååhh vad jobbigt det blev nu... (stör mig på kunder som får det att låta som om hela livet rasar samman för att vi ej har en bok hemma/ett födelsedagskort med rätt ålder/plastfickor i detta fall...
Efter många om och men så visade jag henne vykortsalbumet (för 5 gången typ) och försökte ge henne förslag på hur hon kunde göra (samtidigt som L undrade vart jag va, behövdes i kassan, sa att jag va upptagen med en kund, djup suck ifrån L, sorry att jag tar hand om kunderna då)
Tillslut löste vi hennes problem och damen va väldigt nöjd, nu slapp hon fundera på det längre.
Hon tackade mig så mycket för hjälpen och sa att jag va en trevlig tjej som va jätteduktig på mitt jobb. (Hon va inte så jobbig den där damen....hahahahaha)

Jag cyklade ju till jobbet igår, kände inte min träningsvärk förns jag hoppade upp på cykeln...kanske inte va så smart o cykla igår....haha hade en gnutta träningsvärk, insida lår, samt rumpa....
svängde förbi Markus jobb på morgonen för att få däcken pumpade.
Det va faktiskt inte sådär jättejobbigt o cykla....dock mindre kul när det regnar/blåser/snöar och är halt....
Vilket Britt och Fredrik påstod att det gjorde vid 17-tiden igår men då hade jag iaf 3 timmar kvar så regnet hade slutat när det va dags och hojja hem.

Lämnade in bilen imorse (underbart att gå upp kl 07;00  på sin lediga dag).
Pratade med min babe förut, det va tydligen fel på huvudbromscylindern.(säger mig ingenting :P ..kommer att kosta kring 2000:-
Är precis vad jag känner för nu..... :P
Fick visserligen lönespec igår, fick mer än vad jag trodde att jag skulle få men inte alls mkt med tanke på att jag nyss haft semester....och så åker vi 2 sept, ska växla pengar....och så har vi lite annat på gång som kommer kosta pengar...
Kan jag bara inte få va flickan med guldbyxorna för en dag ;) *drömmer mig bort*

Jag tittade på Bring It On-In It to Win It imorse, efter att jag lämnat in bilen. Bra skit! (typisk Maria film...haha)
DVD Film: Bring It On: In It to Win It

Kommentarer

Postat av: Fanny



Vill du få presentkort på Kicks värde 150:- eller 250:-, helt gratis? http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=98767



Sidan funkar och är kanon bra.

Nu finns där även ett nytt forum där man kan få poäng genom att skriva bra trådar osv :D och sen finns det en tävling där man kan vinna en rosa mobil.

2008-08-20 @ 14:47:56
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/

Postat av: Denise

vill du vinna en ny header?? Gå in på min blogg för mer info. Tävlingen avslutas idag kl 15.00

/Denise

2008-08-20 @ 14:48:33
URL: http://finastt.blogg.se/

Postat av: Bäzz

Fin blogg!

2008-08-20 @ 14:48:38
URL: http://bigbazz.blogg.se/

Postat av: Sarah

Hallå?! Jag har inte fått nån IKEA-katalog! KATASTROF!!!

2008-08-20 @ 23:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback