Knoppinköp

2008-08-24 @ 15:32:12
Tobbe kom förbi oss en sväng igår kväll, utan Åsa, som jobbade.....
Vi hade börjat titta på en film innan han kom, nämligen 27 dresses (jag fick välja film...)
Den va bra, men inte så mycket mer än så
Poster - 27 dresses


Sen tittade vi på Boog & Elliot.....asrolig film!! Jag garvade så jag tjöt bara i inledningstexten! =)
DVD Film: Boog & Elliot - Vilda vänner


Idag har vi vart på Ikea en sväng och köpt oss nya skåpshandtag och nya knoppar till garderoberna.....dessa små prylar gick på ca 500:- *toooomt på kontot*
Mackan är iväg på Innebandyträning nu, jag hade tänkt att jag skulle ta tag i diskberget/strykhögen samt laga mat innan han kommer hem....men först ska jag nog gå ut o gå en sväng.... =)
Förresten bara på tal om nåt helt annat...spanade lite bloggar igår mellan filmerna, både Sarah & Stina hade vart duktiga och uppdaterat sina bloggar!! Go girls! :) hihi
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback