Mycket på en gång

2008-08-15 @ 14:31:19
Igår va en dag som jag ......ja jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva den.
Fick efter många samtal igår förmiddag äntligen tag i den person som skulle lämna mig besked.
Och personen lämnade precis det beskedet jag ville *HAPPY*
Precis när jag skulle åka till jobbet fick jag ett sms, vill inte gå in på vad det stod men det gjorde mig mållös...
jag vet inte alls vad jag ska säga eller göra...känner mig hjälplös....Usch så tragiskt!
När jag kommer till jobbet står det två poliser med armarna i kors precis innanför dörren, det visade sig att vi hade haft snattare....
Jag: Eeeh hej.
Poliserna: Hejhej
Poliserna: Vad du ser förvånad ut unga dam?!
Jag: Haha, ah inte varje dag vi har poliser på kontoret/lagret ;)

Igår va en mycket händelserik dag med många känslor och glada besked samt mindre glada besked.
Saknade mina flickor på jobbet igår....istället hade jag K tjatandes på mig men kvällen med LOLA gick bra.

Body Pump passet imorse va skönt, skönt och tänka på lite annat.....

Fredrik (chef) ringde förut och undrade om jag kunde komma till stan eller Ikano....
Skulle egentligen varken till stan eller Ikano....och inte kunde han tala om vad det gällde...
men jag ska traska ner till stan vid 15:00...får la se vad han har på hjärtat....

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback