Pigg är bara förnamnet

2008-08-22 @ 08:35:46
Vet inte vad det är för fel på mig, men när Markus åkte till jobbet vid 06:30 så gick jag
upp....även fast att jag vet att jag har en satans lång arbetsdag framför mig (10-20) så gick jag upp *pucko* :P
Aja...visserligen skulle Markus ringa nån gång efter 07.00 för vi skulle åka o hämta min rallygolf som va klar.
Nu har min bil bromsar som fungerar och mitt konto blev 2000:- fattigare...

Kan inte bestämma mig för om jag ska cykla till jobbet idag, det regnar ju lite ute och mitt hår avskyr regn!
kanske ska ta bilen...har ju inte åkt bil på 2 dagar (alldeles för lång tid :P )
fast o andra sidan va det helt ok o cykla...shit dagens i-landsproblem ...haha

Idag peppar jag lunch med Sarah! PARTYFREDAG!!!! Idag ska la faen i mig inget komma ivägen för att vi inte ska kunna luncha ihop.... :P

Grymt sugen på o köra Body Pump...sitter o pratar med Charlotte nu och hon ska ha passet nu kl 09:00...
Jag vill...Viiiiilll!!

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback