Shopping med underbara Emma

2008-08-25 @ 16:02:52
Började måndagen med Body Pump kl 09:00 imorse! Fick en glad överraskning då Charlotte skulle ha passet,
vikarie för Carro som va sjuk.
O jag körde samma vikter som förra gången...yes! Nu kan jag verkligen inte byta ner mig i viktantal. Måste bara se till att hålla igång med träningen även i höst..det är ju lite annat som händer också men ska försöka ha tid med träningen också...eller snarare jag måste!! haha Finns inget roligare/skönare än att köra ett träningspass, det är en sån härlig känsla =)  ..det ska jag nog lyckas med...Sarah får pusha mig (har dock inte sagt det till henne än...haha)

Jag och Emma tog en sväng på stan vid lunchtid....shoppade lite! En nya jacka, ett svart basic linne samt hårfärg.
Vi skulle gå på stan för att jag skulle hitta nåt till Markus som fyller på lör....haha men vi tittade efter tänkbara presenter...
haha men sen slutade det med att jag köpte till mig själv ;)

När jag kom hem så slappade jag lite vid msn...pratade med min söta Lovisa (som för övrigt har namnsdag idag, grattis igen babe)
Har precis sett klart på Flashdance....en film i min smak, då jag gillar dansfilmer!
DVD Film: Flashdance


Nu sitter jag och väntar på att min pöjk ska komma hem ifrån jobbet så vi kan hojja ner till stan och växla pengar på Forex. (då vi kom 10 minuter för sent i lördags....attans de stängde 15:00)

Sen ska Emma och jag en sväng till Ikano och sen ska hon hjälpa  mig att färga håret.

Ulrika ringde förut, ändringar i schemat, jag ska jobba ute på Ikano tis och tors istället för inne i stan.
Jag hade sett fram emot att jobba inne i stan men men, ute på Ikano har jag ju mina töser Sarah & Stina.
Dock vet jag inte om de jobbar de dagarna, får kolla upp det på schemat.

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Sarah

Du får umgås med Stina imorrn och med mig på torsdag, så jag hoppas du inte blir alltför besviken. =o) Nu ska jag slappa en halvtimme innan det är dags för pass ikväll!



PUSS!

2008-08-25 @ 17:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback