Asyl

2008-12-04 @ 11:36:56
Som ni kunde läsa så va jag aningen uttråkad igår...kan väl inte påstå att jag blev mer road när tvättstugan satte igång.
Ett himla farande fram och tillbaka till stugan......damn vad smutstvätt vi hade igår...jisses!
Aja, i vilket fall så mellanlanda jag i soffan efter varje springtur till stugan så nu har jag läst ut Asyl av Liza Marklund.
Och jag som gillar sanna berättelser/memoarer/biografier...you name it....gillade även denna.

Fast jag har inte läst första boken, Gömda.....jag har ju alla böcker av Liza Marklund inbundna och på nåt konstigt vänster så har jag aldrig köpt Gömda....och nu finns den inte att få tag i som inbunden, bara som pocket och kartonnage...
fast kartonnage är ju ganska likt inbunden så ska nog beställa hem Gömda som kartonnage....haha så får jag läsa den sist sen....äsch skitsamma...
Började läsa Asyl när jag va hemma från jobbet och va sjukt, det va den enda boken jag inte läst i min bokhylla....därför har jag nu läst Asyl före Gömda....sånt är livet....
Har iaf fortsatt på den serien så läser nu Mias hemlighet av Maria Eriksson.

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: sarah

Så du har äntligen läst rent i din bokhylla nu? Vilken lyx! Du kan inte tänka dig att läsa några åt mig också? ;o)



Ses imorrn!



PUSS!

2008-12-05 @ 00:22:52

Postat av: Limpan

jaså marklund påstår att det är en sann händelse?

2008-12-12 @ 16:46:07
URL: http://linuslinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback