Ett revben till övers....

2008-12-10 @ 09:43:57
Nu har det gått ett tag igen, jag har inte riktigt haft tiden o sätta mig o blogga.....
har däremot hunnit läsa de bloggar jag velat göra men det går lite fortare.....
Men jag ska försöka mig på att uppdatera lite, dock har det nog inte hänt sådär väldans mycket sen sist....

Fredag 5/12: Jobbade 10-18 och självaste Jan Guillou va på besök och signerade.
Hmm, jag vet inte riktigt.....men jag har fått bilden av att han är lite sträng..typ elak,,,jag vet inte....
Men han va la trevlig....visserligen sa han HEJ, det va typ det enda.....hahah!!!
Efter jobbet så åkte jag hem, mötte Mackan hemma och sen lassa vi in vår tv och styrde mot Elgiganten.
Yes, vår tv har gått sönder och vi förväntas få tillbaka den om 2-3 veckor *wiiiiee*... :(
Sen spanade vi lite julklappar, köpte några till Markus brorsdöttrar sen mot Maxi....blev en lång fredagkväll. Hem o åt tacos och sen stupa vi i säng :)
Denna dag gick i smärtans tecken, har troligen hostat sönder mitt revben, har en spricka i revbenet...(min hosta har ju inte försvunnit än sen jag va förkyld....., shit vad ont det gör!!
Svårt att ta djupa andetag och hosta och skratta....
Ännu värre va det på natten.....hade jättesvårt och somna, sa till Markus att du kan ju hälsa de jag tycker om att jag tycker om dem iaf det är så att jag inte vaknar imorgon :P *jag är hemsk....hahah-.....*


Lördag 6/12: Jobbade 12-17 och sate i gatan vad folk det va!! Jag hann knappt andas (kunde jag ju för sig inte heller bokstavligt talat.....)emellan kunderna....men tiden gick fort, grymt fort!
På kvällen träffade jag Emma, vi stegade in mot stan och satte oss och tog en fika! :) Mycket trevligt!
Ännu senare på kvällen kollade jag på dokumentären om Britney Spears, gillar henne.

Söndag 7/12: Jobbade 11-17 och Björn Hellberg va på besök och signerade. Tjena mittbena vad folk han drog, sålde över 200 böcker "nattvandraren" under hans besök mellan kl.13-16. Söndagen gick precis lika fort den också...swisch...
Mackan och jag sysselsatte oss med o slå in lite julklappar på kvällen..... :)

Måndag 8/12: Jobbade 10-19 och det innebar även denna måndag att det inte blev nån Body Pump för min del *ledsen i ögat* Tror fasen min jobbdag sprang förbi mig än en gång....nuförtiden har vi ju en del o göra på jobbet....och inte ska vi ha nån extrapersonal heller....*hejja hejja....*

Tisdag 9/12: Jobbade 12-20 .....även denna dag gick fort! Det är nog så dagarna kommer se ut fram till jul.
Bo Hagström va och signerade sina böcker om italiensk mat.....veti fasen vem snubben va...märkte inte av när han kom, men han sålde ett antal böcker, mer än vad jag trodde och sen kom han o sa hejdå. Jaa,det va väl i stort sett det :)
Grattis till storasyster som hade namnsdag <3
O massa grattis till Stina som kom in och ska börja plugga i jan nästa år, sjuksköterska blir det!!! Skitkul tjejen!
Men du kommer va saknad på jobbet, you know it!
Måste hålla hårt i Sarah så inte hon också "lämnar" mig ;)

Idag är min lediga dag och jag har 100 saker som jag ska/måste göra!!
Shit pommes, kanske skulle ha satt igång för länge sen....haha :P
Men jag har redan avverkat 2 saker
*diskuterat med Sarah på msn
*skrivit blogginlägg

Nu väntar duschen.....tjingeling

Kommentarer

Postat av: Malin

Hej! :) Är du sugen på en ny bloggdesign? Jag lottar just nu ut 1 gratis bloggdesign! Jag gör även beställningsdesigner och har auktioner, så kika in hos mig :)

2008-12-10 @ 18:40:12
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback