Snabb update innan BP-passet börjar

2008-12-21 @ 16:17:54
Tjo....mina dagar bara springer iväg. Hinner knappt med, jisses vad det går undan.
Och ännu mindre tid har jag för att uppdatera min blogg men ska plita ner lite nu lite snabbt tänkte jag.

16/12= Tvättstugan 7-14.....sen va jag och hälsade på mamma på sjukhuset =) På kvällen va Mackan och jag på Maxi och storhandla.....*sååå kul som det låter...*

17/12= Jobbade 9-12. Vi hade Martina Haag och Katerina Janousch på besök mellan 17-18.
Det va denna dag som jag lyckades få en hel hög med kopieringskartonger över mig...på mitt vänstra ben *smärta*
Helt sjukt vad ont det gjorde alltså....skulle fylla på lite varor där på morgonkvisten och tog de två översta kartonger och när jag satte dem på vagnen så rasa hela högen över mitt stackars lilla ben....

Det syns inte så jättebra på denna bilden men shit pommes vilket gigantiskt blåmärke jag fick!!!!

18/12= Jobbade 12-21

19/12= Jobbade 13-21

20/12= Jobbade 10-18 och sen va vi hos Tobbe och Åsa och tittade på film. Mycket trevligt kväll :)
Tanken va att vi skulle se madagaskar 2 men den funkade inte :/
Så det blev en film som Tobbe hade fått med när han köpt en jacka,,,,
Filmen hette 2 dagar i Paris och det va fasen i mig en skum film..sexskämt var 5:e minut typ......haha....
Rekommenderar den inte :P
DVD Film: 2 dagar i Paris


Nu måste jag slänga i mig nåt o äta, Åsa och jag ska köra Body Pump 17:00 och nu i skrivande stund när jag pratar med henne så försöker hon få med mig på Bodybalance också....shit jag är ju vig som ett kylskåp
och kör jag det passet lär jag garanterat inte kunna gå imorgon....för jag har inte kört Body Pump på 1,5 vecka lr nåt så jag kommer få träningsvärk utav det kan jag lova.....och så jobbar jag 10-21 imorgon....kommer bli en tuff dag imorgon det känner ju jag :P

måste kila....

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback