Alla hjärtans dag

2008-02-14 @ 08:01:15
Jag förstår inte varför jag itne kan sova när jag väl har sovmorgon.
Igår vaknade jag 08:15 och imorse kunde jag inte somna om efter att Markus åkt till jobbet
så vart vaken sen 06:30. Aja bra är väl det på ett sätt för då kanske jag hinner med allt som jag skulle
behöva göra....haha det värsta är ju att jag är så seg så det händer ju ingenting :P
Gårdagen försvann fort....Hade någonting o göra hela tiden...Förstår inte att mina lediga dagar är fullspäckade jämt. Igår möttes jag o Sarah på stan vid 10:30 för att införskaffa en present till våran chef Hans-Fredrik (haha.....ingen mer än Sarah som fattar) Han heter Hans i andranamn....äsch det här blir för krångligt o förklara :P
Efter det så körde vi först lite löpband för o sen ta ut oss helt o hållet på ett Body Pump pass =) O som vanligt va vi superstarka ;) Sen ner till Edvard dit Fredrik skulle komma, för o överlämna hans present. Sen hem o fixa iordning mig....för o sen åka till Ikano för o fixa en alla hjärtans dag present.....sen till plantagen för o fixa en orkidé till farmor (som fyller på måndag) sen till systemet för o inhandla bubbel tills ikväll....o sist till Maxi för o handla...
Sen hem (där tvättmaskinerna va klara så det va bara o slänga in nästa hög med tvätt) sen upp o fixa mat....Allt gick på löpande band...efter vi ätit lite så gjorde jag chokladbollar *mums* Tanken va att Mackan skulle rulla dem i pärlsocker men han somna på soffan :P haha....Vid 18:30 åkte Mackan på "fotbollsmöte" ute i Askeby....så då traskade jag till syster (som ligger hemma helt däckad i en förkylning) köpte nya cosmopolitan och en liten chokladkaka...jag vet jag är för snäll ;)
Kvällen spenderades i soffan med Mons Kallentofts bok i knät.
Nehe om man ska ta o fixa iordning sig lite nu.....Ska ta en promenad med Lina efter 9-tiden. Därefter antgligen träna med Åsa och sen efter det kanske träffa Cissi som är hemma ifrån Karlstad....(Men det ser dock ut som om vi inte hinner ses.....vi har inte setts på 6 månader :( ) *himla tråkigt att det aldrig går o få ihop det så man kan ses*
Mamma och pappa hade skickat in en alla hjärtans dag hälsning till oss i corren (Kaserngatan+St:Korsgatan)
hihhi de är för söta!!! Jag och Anna skickade in en till dem och jag har skickat in en till Markus =)
På tal om alla hjärtans dag och Markus så hade han tänt massa ljus i form av ett hjärta imorse innan han åkte till jobbet och satt ett kort (vad är oddsen för att vi köpt likadant kort till varandra*asg*)  på bordet, en såndär supersöt miranda nalle och en mirandapåse med bodylotion i (som jag gått o spanat på)
Iihh...han är för söt!! Lovelovelovelovelove <3
Sänder en tanke till alla mina underbara vänner!!! Är glad att jag har er i mitt liv! Ni är alla värda en stor bukett rosor!




PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback