Äntligen fredag!

2008-02-22 @ 08:03:49
Oki, den här morgonen hade jag faktiskt tänkt ta sovmorgon. Börjar ju inte förns klocka
13:00. Men Markus va så himla snäll och väckte mig ändå när han gick upp... *Tack så hemskt mkt* Hahah
Aja nu är jag ju uppe, låg kvar ett tag i sängen o läste corren och 013. Men eftersom att jag är uppe
nu så kan jag ju lika gärna gå min morgonpromenad nu så är det avklarat sen ;)
Igår jobbade jag 10-18...tänkte hej liksom va ju och tränade två pass i onsdags så nu kan jag ta en vilodag eller två men icke sa nicke....Klockan 19:30 befann jag mig på Body Pump passet (dock utan min Sarah som jobbade till 20:00)...Men va jättelite folk på passet, beror nog på sportlov....så det va sisodär kul...O han den där va inte heller där :P Trodde dock att det skulle bli ett tufft pass med tanke på att jag kände lite träningsvärk i baksida lår...och lite i axlar...samt lite i triceps....men jag lassa på lika mycket vikter som vanligt....Ibland känns det bra o va envis!!!
Nehe om man skulle ta den där promenaden då...
Hahah höll på o glömma.....Min Emma är hemma igen efter 3 månaders utlandsvistelse =) *wieeee*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback