Även imorse

2008-02-19 @ 08:58:58
lyckades jag komma upp ur sängen. Mycket tack vare att Mackan
drog upp mig ;) haha Klockan 07:15 va jag ute och gick...yes mycket sportigt.
Solen tittade fram och fågelkvitter hördes, det va underbart =)
Fast jag skulle ju kunnat haft lite sovmorgon eftersom att jag börjar kl 13 idag.
Men nu är jag uppe och skuttar och det är så skönt o ha flera timmar tills man behöver åka till jobbet.
Hade tänkt och tvätta...släpade ner tvättkorgen innan jag gick ut o gick men det va bokat vid klockan 9 så jag sket i det...får la ta det på min lediga dag imorgon....Hade vart skönt o haft det gjort men men....
Nehe nu tänkte jag hojja till p.a.u.s och sola....Suttit och slöat vid datorn o väntat på att de ska öppna...
men nu öppnar de om 2 min så bye bye....
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback