Beroendeframkallande

2008-02-25 @ 12:25:34

Så va även denna lediga helg slut...suck. Aja det är la inte så mkt o hänga
läpp för, för så är det ju jämt....lediga helger tar slut. Så är det.
Lördagskvällen va lugnt och skön och spenderades hemma hos mamma & pappa =)
Skjutsade Markus till stationen vid 16:30 och sen åkte jag hem till Ekholmen.
Markus skulle på firmafest i grannkommun Nkpg =)
Hemma bjöds det på mkt god mat och en mumsig kladdkaka med lime på till efterrätt *mums*
Kollade på Melodifestivalen ...men jisses vilka låtar...näe kan inte påstå att jag tyckte nån va sådär jättebra.
Men hej det är ju min åsikt...så satt mest och prata med mamma och pappa =)
Åkte därifrån vid 22-tiden, tanken va då att jag skulle möta upp Emma på en fest...Men eftersom att
människan inte vant sig vid att hon äger en mobil efter 3-månaders utlandsvistelse så fick jag inte tag på henne förns en timme senare och då hade jag burrat ner mig i soffat och börjat titta på film =) Så det fick va.....
Mackan kom hem kring 01:30 ...sen låg han och läste fräckisar för mig ur Berts Fräckisar ;)
Söndagen va vi ute och shoppade lite ....dumt att ha kvar pengar på kontot när lönen kommer...Kan man lika gärna handla upp de sista pengarna ;) haha
Jag köpte ett par skor..Eller min underbara älskling köpte dem åt mig!! Yes, jag vet han skämmer bort mig.
Markus fick ett par nya benskydd...haha köpte dem åt honom. Ibland är vi för roliga ;) haha
Han fick tillåtelse att köpa ett nytt tv-spel...men det fick han faktiskt betala själv :P
Sen köpte vi oss faktiskt Guitar Hero :D Hahah...så nästan hela söndagskvällen spenderades i soffan med och spela giutar Hero. Vi bjöd in Stoffe & Lina ...så de va här och lira med oss och självklart tittade vi på I en annan del av Köping. Veckans höjdpunkt!!! =) Men jisses va beroendeframkallande Guitar Hero är...bara en låt till...en till...haha...Det är skitskoj!!!!
Hann och klämma in en promenad med Emma också =) Så himla skönt o ha henne på hemmaplan igen!
 Oh ja, hon va brun!!
Nehe, om man ska ta och åka till jobbet då.....
Har faktiskt vart ute på min morgonpromenad ....=)

Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback