Body Pump x4

2008-02-23 @ 13:26:04

Damn!!! Körde mitt fjärde Body Pump pass för den här veckan idag.(klämde även in ett Coreball-pass i onsdags också)..känner mig riktigt duktig om jag får säga det själv!! Hade dock inte sådär jättestort sug på o åka till Feelgood imorse för och köra Body Pump, hade vart skönt med en riktigt lång och härlig sovmorgon med tanke på att jag gått upp mellan 06:45-07:15 hela veckan för o gå min j*vla morgonpromenad ;) haha så hade jag mer än gärna haft sovmorgon men envis som jag är....rastlös som jag är...och smått träningsfreak så åkte jag dit :) Även denna gång utan min Sarah (som jobbar helg) Det är ytterligare en anledning till varför det är  svårt o komma iväg, jag är van vid att ha henne vid min sida!!
Nu börjar jag faktiskt känna mig stark (Höhö....) men jag känner skillnad!! Speciellt biceps och mage!
Yes, magrutorna är på G :D Hahah tur är väl det med tanke på att jag och chefen (Fredrik) slagit vad. Den som har flest/snyggast magrutor i sommar ska bjuda den andra på mjukglass med strössel ;) *asg*
O med tanke på att han ej tränar så ligger jag steget före :D Ska bli gott med mjukglass i sommar ;) *hahah*
Snart så byter de övningar/låtar på Body Pumpen, ska faktiskt bli skönt. Nu börjar det bli lite tjatigt med samma övningar och samma låtar....Man börjar kunna dem nu....Visst låtarna är bra...så ska inte klaga!

Kristine W. - Walk Away (Uppvärmningslåten, det vet jag!!!)


Paradise - See The Light  (Rygglåten om jag inte är helt ute och cyklar)



Milk Inc - The Sun Always Shines On TV  (Utfalls låten om jag inte är helt ute och cyklar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback