Bourne

2008-02-12 @ 12:08:01

Va o solade imorse (igen) det börjar bli ett smått beroende...Men damn va skönt det är...o få lite färg på kroppen är inte sådär jättedumt faktiskt... =) Man känner sig genast lite fräschare :)
Jag har lovat mig själv att jag ska ta upp min morgonpromenad igen....Den har legat nere ett par månader om man säger så...Men inte haft nån motivation o gå ut...så himla mörkt o kallt ute men nu börjar det ljusna ute så nu ska jag börja med mina promenader innan jobbet dock lättare sagt än gjort då det är så himla varmt o skönt i sängen..Jag får helt enkelt be Mackan sparka upp mig när han går till jobbet....Det har blivit lite lite konditionsträning på gymet.....Har blivit många Body Pump pass vilket är superbra =) Men lite konditionsträning skadar aldrig.... =)
Igår kväll såg vi sista filmen i Bourne-trilogin. Nämligen The Bourne Ultimatum. Jag gillade faktiskt filmerna, jag trodde inte att det va riktigt min typ av film....Har nämligen gått o sneglat på böckerna på jobbet men kände att jag aldrig skulle få för mig o läsa böckerna....Men som sagt filmerna gillade jag =)
Nehe om man skulle bege sig till jobbet då...börjar visserligen inte förns om 1 timme men om ni inte har missat det så är det ju alla hjärtans dag på torsdag och vi har lovat varandra o inte köpa nåt...haha men jag har så svårt o inte köpa nåt...jag tycker om o ge bort presenter till mina nära o kära :) Sorry that´s me ;)
O förresten så är jag jättesugen på o köpa Guitar Hero...fick nog lite mersmak efter lördagkvällen...
jag kan la inte påstå att jag är diret bra men det va riktigt skoj när man fick in tekniken :)


            
DVD Film: The Bourne IdentityDVD Film: The Bourne SupremacyDVD Film: The Bourne Ultimatum 




Kommentarer

Postat av: Stina

Hejsan!! Åh va härligt att du också upptäckt Guitar Hero!! Det är ju så roligt!! Hihi!! Hoppas vi ses snart!!!
Kramar!!

2008-02-12 @ 12:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback