En mysig kväll

2008-02-15 @ 08:52:45
Hann nog inte ens med hälften av vad jag tänkt mig att jag skulle hunnit med....
men så är det jämt...mina lediga dagar bara försvinner.... aja....
jag började städa...jag började plocka ur vår garderob....men allt blev halvfärdigt..
Aja, det kommer ju en helg....fast denna helg är min jobbarhelg så lär inte va sådär
jättesugen på o städa när jag kommer hem...
Jag träffade Lina igår iaf, vi har nog inte setts på en månad så det va skoj :) Vi gick en timme
runt stångån...Jisses va kallt det va..även fast solen värmde så va det lite kyligt.
Hem och hämta träningskläderna och sen ner på stan och möta Åsa.
Vi testade på passet coreball....damn va jobbigt det va. Det kändes verkligen att magen fick sig
en rejäl omgång =) Och det känns nu på morgonen också kan jag säga :P Så jag hoppas att Sarah inte är sådär rolig idag på jobbet för jag har vissa svårigheter med o skratta ;) haha...Med tanke på att det är partyfredag idag så lär jag knappt kunna röra mig efter denna arbetsdag :)
Efter passet så gick jag och Åsa och käka lite....Sen hem....sen till Maxi o handla lite...förbi syrran och kollade hur hon mådde....träffade pappa där (han va där och överlämnade alla hjärtans dag present) Så jag fick också en =)
Vi fick superfina bakelser och en bukett med tulpaner, yes världens finaste föräldrar!!! =)
Mackan kom hem med superfina rosor :) I love that boy!!
Vi köpte hem kinamat och tände en massa ljus igår kväll...supermysigt. Vi tittade på filmen Disturbia... den va faktiskt lite läskig...men bara liiite :)
Näe, nu måste jag stryka min jobbtröja och sen äta frukost.
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback